Zgłoszenia Serwisowe

Pomoc Cisco Webex

potrzebujesz pomocy w Cisco Webex:

  1. można przejrzeć artykuły na stronie help.webex.com
  2. można sprawdzić on-line, czy usługi webex działają -> status.webex.com
  3. można otworzyć zgłoszenie serwisowe przez stronę Support Case Manager w j. angielskim
    • należy wybrać usługę np. Webex Meetings, podać domenę url webex i opis problemu.
  4. można wysłać pytanie wśród społeczności Webex

Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie Pomoc Cisco Webex – Cisco Webex Help Center 

Pomoc Cisco TAC

Posiadasz aktywny kontrakt serwisowy Cisco, możesz zgłosić problem bezpośrednio do producenta.

  • Warto przypisać kontrakt do konta  Cisco CCO na swoim profilu. Przeczytaj jak to zrobić lub poproś partnera o pomoc w tym temacie.
  • Jeśli chcemy aby zgłoszenie serwisowe, trafiło do naszej strefy czasowej CET/CEST, najlepiej je otworzyć w godzinach 8.00 – 15.00.
  • Najprościej napisać mail w j. angielskim na tac@cisco.com
    • w temacie podając krótki tytuł zgłoszenia
    • w treści:
      • SN (numer seryjny) oraz PN (numer katalogowy) urządzenia oraz numer kontraktu (jeśli go znamy)
      • należy koniecznie podać nazwę konta (Cisco.com username) CCO
      • opis problemu. Zgłoszenie przyjmuje osoba nietechniczna, która przekierowuje zgłoszenie do inżyniera. Dlatego warto opisać problem. Może to być jedna z niższych kategorii:
        • konfiguracja
        • hardware replacement – RMA – tzn. wymiana uszkodzonego sprzętu
        • zadawanie pytań
  • Jeśli nie czujemy się mocni w języku angielskim, możemy poprosić o pomoc tłumacza, którego zapewnia Cisco. Może się okazać pomocnym w rozwiązywaniu problemów przy zdalnej sesji Webex.

Więcej informacji znajdziesz na stronie Co nam daje kontrakt serwisowy Cisco – SMARTNET oraz Cisco Solution Support?.

Zgłoszenia serwisowe do NetProf

Masz problem, chcesz go zgłosić, możesz

  1. zadzwonić do nas +48 42 209-16-78
  2. napisać do nas: serwis@netprof.pl
  3. użyć formularza do zgłoszenia

Pozdrawiamy

Zespół NetProf