Serdecznie zapraszamy 17 czerwca o godz. 10:00 na webinarium z serii Cisco Talks: Jak upewnić się, że aplikacje, również komunikacyjne dla pracowników i klientów, działają poprawnie?

Aby klienci oraz pracownicy firmy mogli dowolnie korzystać z usług przeniesionych do postaci cyfrowej, trzeba stworzyć im do tego korzystne warunki. Praca na odległość wymaga korzystania z odpowiedniego oprogramowania oraz usług telekomunikacyjnych. Podczas sesji dowiedzieć się będzie można, jak wychwycić i usunąć problemy pojawiające się w tych warstwach, które negatywnie działają na efekty pracy.

Jak sprawić, aby dostęp do aplikacji był nieograniczony, kod wydajny, a serwery gotowe do obsługi zapytań? Jak znajdować słabe punkty środowiska, poprawiać je zanim spowodują większą awarię? Jak upewnić się, że środowisko gotowe jest na nadchodzącą kampanię sprzedażową i wystarczy mocy obliczeniowej do obsługi klientów? W jaki sposób realizować diagnostykę „end-to-end” dla aplikacji komunikacyjnych, które w ostatnim okresie dołączyły do grona najważniejszych aplikacji biznesowych.

Na powyższe pytania eksperci Cisco postarają się odpowiedzieć w pierwszej części sesji pokazując jak wykorzystać rozwiązania do monitorowania i optymalizacji środowiska aplikacyjnego na bazie modelu Full Stack Observability (AppD, CWOM, ThousandEyes).

W części drugiej natomiast przedstawione zostaną zaawansowane narzędzia monitorujące, dostępne dla administratora i analityka w ramach Cisco Webex Control Hub oraz narzędzia Vyopta do monitorowania „end-to-end” środowiska komunikacyjnego opartego o rozwiązania wielu producentów, zarówno w środowisku własnym (on-premise) jak i chmurowym.

Prowadzący: Grzegorz Gondek, Piotr Głosek

ZAREJESTRUJ SIĘ

Opisy czerwcowych sesji Cisco Talks dostępne są na stronie: Cisco Talks – Opisy sesji

Zapraszamy,
Zespół Netprof