Chcesz się dowiedzieć więcej lub przetestować rozwiązanie Cisco Meraki? Masz kilka opcji do wyboru.

Opcja  1 – Możesz zapoznać się z naszymi materiałami:

Opcja 2 – możesz zarejestrować się na Webinar Cisco Meraki

      • można sie zarejstrować na przyszły webiar iub obejrzeć nagranie
      • po obejrzeniu Webinaru, gdy się spełni odpowiednie warunki można otrzymać np. darmowy AP Cisco Meraki z liecncją  na 3 lata.

Opcja 3 – możesz połączyć się z testową siecią MerakiInstant Demo

Opcja 4 – możesz przetestować urządzenia w ramach Triala

 

Testowanie urządzeń Cisco Meraki – Trial

Zasady i ważne informacje dotyczące Triala

 

  • Każdy klient otrzymuje wsparcie techniczne inżyniera Cisco (wsparcie Cisco Meraki) podczas testów – służy pomocą odnośnie jakichkolwiek pytań technicznych.
  • Wysyłka sprzętu jak i odesłanie jest całkowicie bezpłatne i pokryte przez Cisco Meraki.
  • Ceny są podane w GPL – Global list price (bez jakichkolwiek zniżek)
  • Na testy klient otrzymuje nowy sprzęt. Do zabezpieczenia wypożyczenia może być potrzebna karta kredytowa. Jeśli sprzęt zostanie odesłany, żadna kwota nie zostanie pobrana z konta.
  • Całym sprzętem zarządza się z chmury
  • Dostępne rozwiąnia Cisco Meraki podane są na stronie – > https://meraki.cisco.com/products/
  • Trial rozpoczyna się w momencie wygenerowania linku przez Cisco, dlatego bardzo ważne jest, aby wypełnić dane w formularzu dashboard.meraki.com jak najszybciej
  • Czas trwania testów to 14 dni. System umożliwia wygenerowanie tylko na okres 14 dni, jeżeli jest potrzeba przedłużenia – prośba, o kontakt, aby przedłużyć o kolejne 2 tyg i w razie konieczności o kolejne dwa – jak najbardziej jest taka możliwość. Maksymalny okres testów to 90 dni.

 Dane do Triala

  • Aby wygenerować trial, trial na sprzęt lub licencje Cisco Meraki będziemy potrzebowali parę danych. Należy wypełnić Formularz Cisco Meraki TrialPo wygenerowaniu Triala, na podany adres przyjdzie e-mail z Cisco Meraki celem potwierdzenia danych do wysyłki z linkiem typu dashboard.meraki.com/trial/XXXXXXXX

Jak odesłać sprzęt po testach?

  • Po zakończonych testach należy wypełnić pola w zakładce returns tzw. RMA w przesłanym linku, który był przesłany do wygenerowania testów, co umożliwi przesłanie listu przewozowego drogą mailową, który będzie trzeba przykleić na karton/kartony (w zależności ile sztuk zostało dostarczonych w oryginalnych opakowaniach) z zapakowanym sprzętem.
  • Ważne Należy tylko zadzwonić i zamówić kuriera – nazwa kuriera w zależności od informacji na liście przewozowym, aby przyjechał i odebrał testowany sprzęt.
    • W 2021 roku firma kurierska to UPS -> kontakt Tel.: +48 22 489 48 77
    • Etykieta jest ważna ok 10  dni. Także można wygenerować etykietę i zamówić na spokojnie kuriera na dogodny terminie lub zostawić paczkę w tzw. UPS Access Point
    • Ważne: Etykieta zwrotna jest generowana na pierwotny adres wysyłki. Nie można zmienić tego adresu. Jeśli chcemy wysłać paczkę z innego miejsca,  przesyłkę nadać paczkę w UPS Access Point.  Mamy na to ok 10 dni od momentu wygenerowania etykiety.

 

Zapraszamy do kontaktu,

Zespół NetProf