Jak usunąć bezpłatne konto Webex Meetings? – poradnik
Gdy migrujemy bezpłatne konto Webex do wersji płatnej, może się okazać, że trzeba usunąć stare konto. Poniżej przedstawiamy instrukcję jak to zrobić.
Krok 1:
Logujemy się na stronę: www.webex.com na swoje konto.
Wybierz opcję My Profile w prawym górnym rogu panelu Webex.
Krok 2:
Wybierz opcję Delete account (znajduje się ona poniżej przycisku Edit My Profile).
Krok 3:
Potwierdź usunięcie konta przyciskiem Delete My account.
Pojawi się nam komunikat o treści: Jeśli usuniesz swoje konto, zostanie ono dezaktywowane i nie będzie można z niego dłużej korzystać. Twoje dane i linki spotkań zostaną usunięte. Tego działania nie można cofnąć.
Po usunięciu konta zostaniemy przekierowani do strony logowania Webex.
Migracja użytkowników:
Webex umożliwia także migracje konta użytkowników. Aby to zrobić, należy zweryfikować domenę. Procedura jest opisana w artykule: Zgłaszanie praw do użytkowników w organizacji („konwertuj” użytkowników) oraz Zarządzaj swoimi domenami
Chcesz przetestować rozwiązanie, zapraszamy do kontaktu:
Licencje Cisco Webex – bezpłatny Trial dla firmy – poradnik
Pozdrawiamy,
Zespół NetProf
wersje:
- 1.1 2022.03.02 – dodanie informacji o możliwości migracji użytkownika
- 1.0 2020.11.30 – powstanie dokumentu