Jak usunąć bezpłatne konto Webex Meetings? – poradnik

Gdy migrujemy bezpłatne konto Webex do wersji płatnej, może się okazać, że trzeba usunąć stare konto. Poniżej przedstawiamy instrukcję jak to zrobić.

Krok 1:

Logujemy się na stronę: www.webex.com na swoje konto.

Wybierz opcję My Profile w prawym górnym rogu panelu Webex.

 

Krok 2:

Wybierz opcję Delete account (znajduje się ona poniżej przycisku Edit My Profile).

 

Krok 3:

Potwierdź usunięcie konta przyciskiem Delete My account.
Pojawi się nam komunikat o treści: Jeśli usuniesz swoje konto, zostanie ono dezaktywowane i nie będzie można z niego dłużej korzystać. Twoje dane i linki spotkań zostaną usunięte. Tego działania nie można cofnąć.

 

Po usunięciu konta zostaniemy przekierowani do strony logowania Webex.

Migracja użytkowników:

Webex umożliwia także migracje konta użytkowników. Aby to zrobić, należy zweryfikować domenę. Procedura jest opisana w artykule: Zgłaszanie praw do użytkowników w organizacji („konwertuj” użytkowników) oraz Zarządzaj swoimi domenami 

Chcesz przetestować rozwiązanie, zapraszamy do kontaktu:

Licencje Cisco Webex – bezpłatny Trial dla firmy – poradnik

Pozdrawiamy,

Zespół NetProf

wersje:

  • 1.1 2022.03.02 – dodanie informacji o możliwości migracji użytkownika
  • 1.0 2020.11.30 – powstanie dokumentu