Wersja 2.0 2020.11.26
W przypadku, gdy występują problemy z Webex, można skontaktować się z pomocą Webex.
- można przejrzeć artykuły na stronie help.webex.com
- można sprawdzić on-line, czy usługi webex działają -> status.webex.com
- można otworzyć zgłoszenie serwisowe przez stronę Support Case Manager w j. angielskim
- należy wybrać usługę np. Webex Meetings, podać domenę url webex i opis problemu.
- należy wybrać usługę np. Webex Meetings, podać domenę url webex i opis problemu.
- można wysłać pytanie wśród społeczności Webex
Dla płatnych wersji można także:
- uzyskać pomoc przez chat
- zadzwonić na numer dostępowy, na razie nie ma w Polsce.
- pomoc w j. angielskim -> United Kingdom +44 161 250 0706
-
pomoc w j. niemieckim -> Germany +49 89 516 572 001
-
pomoc w j. francuskim -> France +33 1 70 99 35 10
- pomoc w j. hiszpańskim -> Spain +34 91 788 9641
Chcesz się dowiedzieć więcej na temat Webex? Przeczytaj, obejrzyj materiały video na naszej stronie: Cisco Webex do pracy zdalnej, komunikacji i spotkań wideo
Firma NetProf jako autoryzowany dystrybutor Cisco w Polsce chętnie przygotuje ofertę na Cisco Webex, gdzie przedstawimy wycenę. Zapraszamy do kontaktu.
Zespół NetProf
Wersje
- 2.0 2020.11.26 – dodanie telefonów i informacji o Support Case Manager
- 1.0 2020.10.19 – powstanie dokumentu