Wersja 2.0 2020.11.26

W przypadku, gdy występują problemy z Webex, można skontaktować się z pomocą Webex.

  1. można przejrzeć artykuły na stronie help.webex.com
  2. można sprawdzić on-line, czy usługi webex działają -> status.webex.com
  3. można otworzyć zgłoszenie serwisowe przez stronę Support Case Manager w j. angielskim
    • należy wybrać usługę np. Webex Meetings, podać domenę url webex i opis problemu.
  4. można wysłać pytanie wśród społeczności Webex

Dla płatnych wersji można także:

Chcesz się dowiedzieć więcej na temat Webex? Przeczytaj, obejrzyj materiały video na naszej stronie: Cisco Webex do pracy zdalnej, komunikacji i spotkań wideo

Firma NetProf jako autoryzowany dystrybutor Cisco w Polsce chętnie przygotuje ofertę na Cisco Webex, gdzie przedstawimy wycenę. Zapraszamy do kontaktu.

Zespół NetProf

Wersje

  • 2.0 2020.11.26 – dodanie telefonów i informacji o Support Case Manager
  • 1.0 2020.10.19 – powstanie dokumentu