Jak wygenerować raport –  listę uczestników spotkania dla Cisco Webex Meetings, Events, Training tzw. Webex Reports?

Lista uczestników potrzebna jest w wielu przypadkach:

  • nauczyciel prowadzi zajęcia i chce wiedzieć, jacy uczniowie uczestniczyli w szkoleniu i jak długo
  • firma organizująca szkolenie chce sprawdzić jacy klienci uczestniczyli, aby przesłać materiały po wydarzeniu
  • odbyło się szkolenie, potrzebna lista uczestników aby wystawić certyfikaty uczestnictwa

Co zawiera taki raport?

  • listę uczestników
  • imię i nazwisko
  • adres e-mial
  • informację o której godzinie się podłączył użytkownik
  • jak długo uczestniczył w spotkaniu

Co można zrobić z raportem?

  • wydrukować bezpośrednio ze strony
    • raporty ogólne ze spotkań
    • raport szczegółowy z danego spotkania
  • wyeksportować do pliku w formacie *.csv a następnie otworzyć w np. w Excelu
    • raport ogólny ze spotkań
    • raport szczegółowy z danego spotkania

Z jakich spotkań dostępne są raporty?

  • Cisco Webex Meetings
  • Cisco Webex Events
  • Cisco Webex Trainings

W przypadku wersji bezpłatnej, raport generowany jest ze wszystkich spotkań z ostatnich 3 miesięcy.

Dla jakich kont można wygenerować raport?

  • Jeśli mamy konto:
    • personalne Cisco Webex (założone od marca 2020 roku na stronie webex.com)  i adres url naszego pokoju osobistego  rozpoczyna się od : https://meetingsemeaNUMER.webex.com np. https://meetingsemea10.webex.com
    • firmowe np. https://firma.webex.com np. https://netprof.webex.com/
  • Uwaga, dla kont osobistych założonych wcześniej tj. przed marcem 2020 roku z adresem pokoju osobistego typ: https://imienazwiskoNUMER.my.webex.com np. https://MichalGurbski10.my.webex.com raporty nie są dostępne. Co można zrobić?

 

Jak wygenerować taki raport?

  1. Logujemy się na swoje konto webex
  2. Następnie w prawym górym rogu, tam gdzie jest wyświetlane nasze imię, rozwijamy listę i wybieramy opcję My Reports.
  3.  System przekieruje nas na stronę My Webex Reports
  4. W kolejnym kroku klikamy Usage Report 
    • zaznaczamy okres, za jaki chcemy wygenerować raport. W przypadku konta bezpłatnego osobistego raport można wygenerować za okres 3 ostatnich miesięcy od bieżącego dnia. Gdy podamy wcześniejszy dzień otrzymamy komunikat błędu: Report can only be generated for dates up to three months prior to today. Please specify another date range.
    • Opcjonalnie można podać temat spotkania
    • Raport można posortować według:
      1. Daty spotkania
      2. Tematu
      3. Czasu rozpoczęcia spotkania
    • Akceptujemy poprzez wybranie opcji Display Report
  5. System generuje stronę z raportami: Usage Summary Report
    • Raport podzielony jest na dwie sekcje:
      • Preliminary Usage Summary Report – raport wstępny, chwilę po zakończeniu spotkania, do czasu gdy nie wygeneruje się raport końcowy
      • Final Usage Summary Report – raport końcowy, który możemy posortować
  6. Co można zrobić z raportem ogólnym ze spotkań?
    1. Wyświetlić w formacie przyjaznym dla wydruku – opcja – Printer – Friendly Format
    2. Raport można wyeksportować do pliku w formacie *.csv – opcja – Export Report i otworzyć w np. Excel. 
  7. Gdy klikniemy na temat – Topic spotkania, można wygenerować szczegółowy raport z danego spotkania tzw Session Detail Report.Raport ten zawiera informacje takie jak
    1. imię i nazwisko uczestnika
    2. adres e-mail
    3. o której godzinie się podłączył
    4. o której godzinie się rozłączył
    5. ile minut uczestniczył w spotkaniu
  8. Co można zrobić z raportem z spotkania?
    1. Wyświetlić w formacie przyjaznym dla wydruku – opcja – Printer – Friendly Format
    2. Raport można wyeksportować do pliku w formacie *.csv – opcja – Export Report i otworzyć w np. Excel.

W przypadku kont firmowych raport można pobrać podobnie wybierając zakładkę – My Reports

 

 

Bezpłatny Trial – Webex Enterprise – spotkania do 1000 uczestników nawet na 120 dni – więcej możliwości

Chcesz przetestować Webex w  pełnej funkcjonalności Webex, wówczas możemy wygenerować bezpłatny trial dla całej organizacji, bez żadnych zobowiązań na minimum 90 dni z możliwością przedłużenia o 30 dni. Administrator może założyć konta dla wszystkich pracowników/nauczycieli w firmie.

  • Korzyści
    • centralne zarządzanie i analityka w Control Hub 
      • dostęp do opcji administracyjnych, które umożliwiają:
        • dodawanie użytkowników z pliku CSV  – szablon
        • integrację z AD oraz z kalendarzem
    • możliwość wygenerowania do 1000 licencji na użytkowników w ramach organizacji
    • spotkanie wideo do 1000* uczestników w jakości HD z udostępnieniem prezentacji
      • obraz video może być pokazywany  od 25 użytkowników jednocześnie (5 x 5)
    • nielimitowany czas trwania prezentacji,
    • dołączenia do spotkań z komputera PC, urządzenia mobilnego, terminala video  oraz telefonu
      • bezpłatny numer dostępowy w Polsce + 48 22 536-40-67 i innych krajach
    • komunikator Webex Teams.
    • spotkania Cisco Webex Meetings
    • W skład pakietu wchodzą poniższe elementy, niedostępne w wersji personalnej.
  • Konto trial jest udostępnione na 90 dni z możliwością przedłużenia o 30 dni.

Gdy jesteś zainteresowany wersją Trial wypełnij FORMULARZ lub napisz do nas na info@netprof.pl

Newsletter

Chcesz otrzymywać na bieżąco:
– informacje o szkoleniach z produktów, rozwiązań sieciowych, głównie Cisco
– aktualności z Cisco na temat wideo konferencji, bezpieczeństwa, rozwiązań sieciowych
– testów rozwiązań i produktów Cisco
Zachęcamy do zapisania się na NEWSLETTER

Firma NetProf jako autoryzowany partner Cisco może doradzić, wdrożyć, wycenić rozwiązanie Webex dla Twojej organizacji.

Zapraszamy do kontaktu,
Zespół NetProf