Uszkodził się sprzęt Cisco np. przełącznik? Jak zrobić wymianę RMA w ramach standardowej gwarancji?

Po pierwsze, przełącznik powinien być zarejestrowany na firmę, która go używa. Następnie należy sprawdzić, czy jest objęty gwarancją oraz jaką.

  • Standardową gwarancję na dany typ przełącznika po jego PN można sprawdzić w serwisie  Cisco Warranty Finder 
  • Jeśli ogłoszono EoS, w serwisie Check Device Coverage można sprawdzić do kiedy obowiązuje gwarancja.  (Do sprawdzenia, wymagane jest konto Cisco CCO)
  • Do zgłoszenia będzie potrzebny numer seryjny urządzenia (SN) oraz jego numer katalogowy (PN, PID)
  • Należy podać opis usterki
    • please briefly describe the business impact this issue has on your operations. How many users are affected due to the issue
  • Oraz co się zrobiło do tej pory (Action Plan)

    Kindly share the details below for TAC case documentation :

    • When was the issue first observed?
    • Were there any changes done prior to thisissue?.
    • What troubleshooting was performed at your end?
    • Check and confirm if all the connections are appropriately jacked.
    • Please share LED status of the power supply.
    • Try changing the power cable and power source.
    • Did you try re-seating the power supply module?
    • Try the faulty power supply on other spare Switch and check if that works fine.
    • Try power cycling the device and check if there is any change.
    • Kindly share the output of SHOW TECH including SHOW ENVIORNMENT, SHOW LOGGING, SHOW INVENTORY.
  • Należy podać dane do wysyłki, najlepiej bez polskich znaków. Dane potrzebne będą dla kuriera oraz do wysyłki mailem informacji na temat RMA
    • Company name:
    • Ship to address:
    • Ship to contact name:
    • Ship to contact phone number:
    • Ship to e-mail:

Jak się zbierze powyższe dane, to należy je przesłać do Partnera Cisco, który dostarczył sprzęt.

Gdy otrzymamy nowy sprzęt, stary należy odesłać w ciągu 10 dni roboczych.

Ważne uwagi.

  1. Odsyłamy sprzęt z takim samym oprzyrządowaniem, jak otrzymaliśmy. Przykładowo przestał działać przełącznik WS-C2960X-48LPD-L, który pracował w stosie. Z RMA otrzymamy sam przełącznik, bez modułów stakujących oraz bez mocowań. Trzeba będzie odesłać uszkodzony przełącznik właśnie w takiej konfiguracji.
  2. Jeśli się da, należy zdiagnozować co się dokładnie popsuło: urządzenie, zasilacze, moduł, tak aby otrzymać część na wymianę, której potrzebujemy. Gdy popsuł się przełącznik np. WS-C3560X-48T-S, który ma wymienne zasilacze C3KX-PWR-350WAC po zgłoszeniu problemu jeśli nie wiemy co dokładnie uległo awarii, otrzymamy sam przełącznik bez zasilaczy. Gdy po przełożeniu zasilaczy do otrzymanego z RMA przełącznika okaże się, że nadal nie działa, trzeba będzie zrobić kolejne RMA na same zasilacze.

Na koniec dnia otrzymamy dwie przesyłki w jednej będzie przełącznik, w drugiej zasilacz. Trzeba będzie odesłać swój przełącznik oraz uszkodzony zasilacz.

W razie pytań zapraszamy do kontaktu,

Zespół NetProf