Jakiś czas temu, Cisco ogłosiło że wykryto usterkę jednego z podzespołu umieszczonego w części urządzeń sieciowych. Usterka ta może się ujawnić po 18 miesiącach użytkowania. Urządzenie takie może przestać działać. Wadliwa część ta była dostarczona przez jednego z poddostawców. Aktualnie wysyłane urządzenia nie są już obarczone tym problemem. Natomiast, warto sprawdzić, czy posiadane przez nas urządzenie jest podatne. Pełna lista urządzeń jest dostępna na stronie cisco.com są tam m.in. routery z serii 4300, firewalle ASA: ASA5506, ASA5508, ASA5516. Aby sprawdzić, czy konkretne urządzenie jest podatne, należy skorzystać z arkusza: Replacement Product Order Spreadsheet, w którym podaje się numer katalogowy produktu oraz numer seryjny. Aby móc skorzystać z wymiany, wadliwe urządzenie musiało być na gwarancji w dniu 2016.11.16 lub też musiało być objęte kontraktem serwisowym. Jeśli to nie było spełnione, można spróbować wykupić kontrakt serwisowy.

Link do strony producenta na temat problemu: Clock Signal Component Issue

W razie pytań zapraszamy do kontaktu,

Zespół NetProf.